assalamualaikum welcome to my little diary

Monday 3 November 2014

Terbang Tunduk -Fynn Jamal

Assalamualaikum...hye..
1st time berblog ni walaupn umo da tua..hehe...xpelakn xda had umo untuk belajar rite...Post kali nak citer sal lagu terbang tunduk fynn jamal...walaupon bukan peminat no 1 fynn jamal tp aku tetap follow beliau...semua lagu dia best n sempoi,lirik dia penuh makna...mmg terus melekat dalam hati lah senang citer...hehehe...time student dulu2 lagu 150 juta mmg ada sentimental value la dlm hidup aku...cececehh...Now aku suka dengar lagu terbang tunduk..lagu ni ibarat pemberi semangat..Walau besar mana ujian seseorang bertahan lah n jangan mengalah okay....
.
.
.
.
.
.
.
.
Nah lirik lagu terbang tunduk.....semoga korang enjoy n dapat semangat baru :-)



Bertahanlah, wahai raksa, jangan kau terhenti

Berpautlah, wahai nyawa, ini bukan mimpi

Saksikan dengan mata
Rasakan dengan jiwa
Kau sedang tinggi

Jauhnya kau terbang

Siapa sangka?

Getir yang menghalang tak besar mana
Payah payah semalam

Moga mudah selama

Tiap apa yang mematah tegakmu

Tiap yang menolak

Tiap yang memijak-henyak
Biar di belakangmu

Jangan dikenang

Moga dibuang dendam dan sayu

Tuhan

Jangan kau izin aku lupa

Jangan kau biarkan aku mendepang dada
Pasakkan hatiku pada kaki
Paksakan ku tunduk sehingga mati.

Lagu : Terbang Tunduk
Artis : Fynn Jamal


P/s : untuk adik2 yg amik spm tahun ni gud luck ok! Semoga berjaya 

No comments:

Post a Comment